Noclegi Zakopane

Noclegi Zakopane (9)Wybraliśmy się na urlop bez żadnego przygotowania. Mięliśmy zwiedzić Kraków, oczywiście głównym punktem był zamek na Wawelu. Pojechaliśmy z myślą, że na pewno będą miejsca w hotelu, a tu takie rozczarowanie. Nie było wolnych miejsc. Na szczęście mąż potrafi dogadać się z ludźmi i zgodzili  się nas przyjąć na jedną noc w pokoju rezerwowym. Zwiedziliśmy zamek na Wawelu, ale do domu była jeszcze długa droga, więc wpadliśmy na szalony pomysł, skoro poszliśmy na żywioł to tym samym jedziemy do Zakopanego. Jasne było, że nie mieliśmy żadnej rezerwacji, ale od czego mięliśmy smartfony. Oboje szukaliśmy hasła noclegi Zakopane. Było kilka miejsc. Niektóre były drogie, ale blisko centrum, a inne na obrzeżach miasta i tańsze. Wzięliśmy droższe. Nie chcieliśmy tracić czasu na dojeżdżanie na Krupówki. Odetchnęłam z ulgą, że znaleźliśmy nocleg w Zakopanem. Tu było bardzo ładnie i wynajęliśmy pokój na trzy noce. Chcieliśmy nacieszyć się pięknymi widokami. Dom był piękny, na bokach miał rzeźbione drewno.